搜尋此網誌

2007年3月30日 星期五

觀察

經過上次不開心事件後
我已經開始觀察
希望可以搵到一D頭緒
多左溝通,好似真係明多D
但實際又係咪好似我咁諗呢
我都唔肯定
睇多左後,就知道自己應該點做
我覺得呢兩個星期
心情都好左好多

2 則留言:

  1. Hi there, nice to meet you and all the best. Feel free to visit my blog: hk.myblog.yahoo.com/mar-gesu
    Which is written in Chinese, English, Italian, French, Spanish and Portugese . 本人為香港慈善機構展智會創辦人,義務服務國內痙攣兒童 20 年,亦在香港當義工 30 年,歡迎加入義工行列為人服務,亦增長見識;兩塊田祝福你,願意與你做好友。 網誌 — 蟻酒治癒嚴重吼喘及糖尿病;另有生活福音見證 … 訂閱我吧 .

    回覆刪除
  2. hihi 你好呀 你搬屋咁耐都無o黎過tim 真係唔好意思呀!

    回覆刪除