搜尋此網誌

2007年4月13日 星期五

無題

太耐冇寫blog啦~
其實一直都好想寫,成日都有諗寫乜好
但最後都冇落手打
咁就等我今日一次過打返晒啦

工作量真係永遠有增冇減
繼續繁忙
但我都寧願咁好過懶懶閒

今日b仔遲左一個月出
仲要到家陣都仲未知出幾多
sad

有嘗試搵新工
唔知係咪我揀o既職位高左
同埋要求都高左
所以暫時都未見過有回覆 (雖然都只不過send左幾封求職信 XD)

平日放工放假就冇乜分別
都係同我最鐘意o既人一齊 ^^

難得放長假,專登請多一日等自己可以休息下
點知真係病鬼左 >_<
不過已經好返啦

假期去左一個三日兩夜o既大陸澳門遊
好好玩
浸溫泉真係好正
可以的話都想去多次
但其實我今年有個地方好想去架
唔知去唔去得成呢

好姊妹報喜
yeah~我就黎做契媽啦 XDDDDDDDDDDDDDDDD

~The End~


沒有留言:

張貼留言