搜尋此網誌

2007年8月16日 星期四

轉工

"轉工"呢兩個字
我諗我呢一兩年都講左好多次
但次次都比人話我得個講字
又冇好積極去搵工喎
嘿嘿...我終於都實現到啦
其實第一次in份工時, 都覺得自己都幾有機會
但廢事自己希望咁大啦
到second in時, 我自己覺得已經得左架o勒
去左旅行幾日
個心一直囉囉攣, 成日就等電話
放完假返黎第一日返工
就有好消息了
yeah~~~~~~~~~~~~尋晚仲已經簽埋約啦

Feel So Good ^^

總算叫做搵到份好工
希望新工唔會好似依家呢份咁
咁多人事問題啦
講真, 我自己真係唔係好識應付呢d人
亦唔識同佢地鬥
順順利利就好了


1 則留言:

  1. 介紹個網站俾你 , 有關營養健康和減肥 ,   覺得好就轉寄給你朋友啦 ! www.healthcometrue.com/hk

    回覆刪除