搜尋此網誌

2007年9月12日 星期三

歸於平淡

今日係第三日返新工
暫時o既工作量都唔係好多
直頭可以話係少呀
都好o既,之前份工last week衝得咁利害
咪當抖下先囉
況且暫時冇乜野做都係因為上頭未開始分配工作啫
尋晚同舊同事傾左一陣計
最後都覺得我辭職呢個決定好正確
因為我真係好攰了
唔想除左應付沉重o既工作之外
仲要應付不必要o既暗戰
曾幾何時,我都有一個搏鬥心,好想繼續向上爬
但問心,我冇做過任何一樣踩低別人o既事
可能我份人無乜機心啦,不嬲都冇咁諗多野
同埋搞咁多小動作
成日諗住自己搞得掂自己果瓣就可以了
但原來咁樣係冇用架
真係令到我心好灰、好淡
所以我退出戰場係最好o既選擇
講真,係呢間公司可能冇比係舊公司學到咁多野
又或者可以做到一d比到我滿足感同成功感o既工作
但起碼呢度可以比到一個新o既環境比我
公司大,機會又多
等我坐定左,我諗我先會再搏


沒有留言:

張貼留言