搜尋此網誌

2007年11月16日 星期五

幸運是我

有時我會覺得....
點解我會遇到咁o既事架...
真係好唔抵架, 又係我....六合彩又唔見我中
唉..真係黑仔o勒
令我最頭痛o既事仲一直未解決咁...


但諗諗下
我家陣衣食都算無憂無慮
自己o既擔子又唔重
有支持我o既屋企人
仲有一個鍚到我燶o既男朋友
好多人都未必有...仲想點呀
所以諗諗下, 我都幾幸運了 , 做人都係最緊要心足 ^^



幸運是我


深信幸運是在我手裡
今天我能高飛
只想你也替我開心
感覺樣樣都得意
一樣是舊日的我
今天笑意甜絲絲
聲音裡也帶一點光彩
感覺是特別的美
曾嚐遍失意時
卻找到快樂匙
那裡會知 就是自己
原來是個幸運兒

誰人亦有得意時
這一刻最特殊
滿有信心 默默地輸
幸運是個小諷刺
雖說幸福是個諷刺
它使我能高飛
它可帶予我一絲驚喜
可以實現我心志
夢變真 夢變真 求可以


沒有留言:

張貼留言