搜尋此網誌

2008年2月1日 星期五

無題

點解今篇叫 "無題" 呢 ?!?!?!?
因為真係諗唔到 :P


呢期回響最熱鬧的
唔需要多講都應該係藝人裸照風波啦
不過我今日無諗住講呢件事喎
太悶了, D人日又講夜又講

我想講o既係...........
我尋晚睇左期待已久o既 "魔街理髮師"
入場原因得一個 - Johnny Depp
到入場前一刻, 我都唔知道原來呢套戲屬於歌劇形式的
其實我本身並唔抗拒呢類型o既電影
只因有幾套歌舞片都係我o既至愛
呢套戲本身o既對比好明顯
Johnny 就繼續古怪
不過如果以歌劇而言
呢套戲o既歌就真係太少了, 有幾首歌都重複唱過
雖然劇本略嫌簡單
但喜歡睇Johnny o既人都值得入場聽聽佢o既歌喉同埋佢o既怪誕 ^_^


最後, 我想講........
我早知呢套戲係歌劇形式o既話
我唔會要我男朋友陪我入場睇 XDDDDDDDDD
因為我知佢實唔鐘意


沒有留言:

張貼留言