搜尋此網誌

2010年9月9日 星期四

安床

之前有諗過我地未有新床
係咪可以唔做呢個儀式住先呢
但買晒龍鳳被唔換又唔知點
但套被又唔岩依家呢張床o既size
好煩~~好煩~~好煩~~好煩~~好煩~~好煩~~好煩~~
聽取姊妹o既意見後
做事要做全套
決定唔岩都要換上去
做埋簡單o既安床儀式

擇定吉日吉時
由好命佬將新床搬至適當位置
在婚禮之前,再由好命婆負責鋪床
在床上鋪上床褥、床單及龍鳳被等
又撒上各式喜果,如紅棗、桂圓、荔枝乾、紅綠豆及利是
安床後任何人都不可進入或觸碰新房,直至新人結婚當晚洞房為止


時間已經揀左
就係大婚前一日o既5點
之後Jerry就唔可以再掂張床啦
乖乖地接埋我返去洞房為止 XDDDDDDDDDDDDDD


2 則留言:

  1. 你就好啦,我揀日個女人都唔知係咪傻左,我地已經搬左入新屋,一月六日係big day,佢!佢要我地十二月二十七日安床......咁中間九日都唔知點算.....
    唔好意思,用左你既地方呻.....^^
    [版主回覆09/11/2010 00:45:00]噢~~咁不如中間果9日搬返自己家住住先囉~~~你專登搵人擇, 跟足d好

    回覆刪除
  2. 我都好有疑問...咁通常婚禮前個新郎哥都訓得唔好lor...冇得返房訓wor...第朝點會有精神接新娘呀??
    [版主回覆09/12/2010 10:14:00]有d人有新居就會好d, 各自返自家訓
    但冇計啦, 鬼叫未有自己地方囉, 訓一晚梳化都無乜問題o既

    回覆刪除