搜尋此網誌

2011年6月19日 星期日

Edwin @ Day 5 - 甲狀腺檢查

Edwin好叻豬,pass晒醫院所有test
係day 3已經可以同埋我一齊出院
但係返到屋企第二日就收到遺傳病篩選組o既電話
話Edwin o既甲狀腺報告唔合格
要返去再抽血驗,收到電話果一刻有d擔心
雖然我冇甲狀腺素過高或過低問題
但我o既甲狀腺確實生過水瘤,所以我都怕咁樣令到Edwin都有事
Edwin出世第五日我就帶佢去蘇屋果間健康院內的遺傳病篩選組抽血
去到先聽講座,大約了解甲狀腺問題起因同埋治療方法
聽姑娘講,之後臍帶血個報告唔合格
有可能係因為生產過程收到壓力而有所影響
希望Edwin可以pass今次個檢查啦
除左Edwin外,仲有好多BB都需要抽血
排隊期間,同另一位媽咪傾計,佢個囡囡已經抽第四次了
聽到都戥佢陰公呀
真係唔想Edwin好似佢咁要做咁多次test
抽完血就走得,只要一個星期內收唔到佢地電話
就唔洗再返黎抽血再test
千祈咪收到電話呀~~~~


1 則留言:

  1. 首先....恭喜你先,原來已經生左!!!榮升媽咪真係唔簡單,希望仔仔今次抽血PASS無事,唔好太擔心!!add oil~~
    [版主回覆08/14/2011 22:23:18]係呀~~佢冇事呀, 好叻仔

    回覆刪除