搜尋此網誌

2012年3月5日 星期一

兔B青衣小聚

搞活動係我的興趣
每次活動中見到各位都樂在其中,自己都好開心
近期有咩野玩,就近近地訂個青衣會所場地黎搞下聚會
訂會所的好處係,可以自己帶地墊、玩具....等等去
放晒係地下,等bb可以爬黎爬去周圍咁玩
到會就叫就近的 "新生餐廳"
佢地d食物質素的確唔錯呀,大家都話下次要再叫







隔離仲有個playroom開放比小朋友玩添
有得玩幾時都咁開心啦,你地睇下朗朗笑得幾靚 ^__^




bb越來越大,我希望我唔會錯過佢任何一個時段
盡我努力,陪佢周圍去周圍玩
朗朗,希望你大個後會睇返媽咪寫o既blog啦 ^^

1 則留言:

  1. 好開心哦, 可惜我又黎唔到
    [版主回覆05/07/2012 13:38:07]傻啦!!! 大把機會

    回覆刪除