搜尋此網誌

2012年5月17日 星期四

第一個成為母親的母親節

2011年的母親節,朗朗都係我肚裡面
今年,終於正式過我第一個母親節啦
我約埋公公婆婆、亞妹姨甥同埋朗朗契爺契媽一齊去迪士尼呀
出發前兩日開始落雨
真係令我心情低落呀,但計劃左要去我唔想因為天氣關係有所影響
所以到最後落住雨我地都照樣出門口
祈求入到去好天
估唔到真係比我地望到~~~去到陽光普照
但就好多人,去每個地方都要大排長龍
相信係我去咁多次迪士尼中最多人的一次

估唔到朗朗大個左
反而會驚d卡通人物
佢一見到巴斯光年就喪喊
但又要望實佢喎,怕佢會走埋佢身邊咁
Oscar就最開心啦,因為佢最愛巴斯光年




 


























今次仲有得玩最新的Toy Story Land
影到胡迪同翠絲真係開心
天公都算做美架o勒,我地玩到約三點先落雨
我地就匿埋避雨
避雨期間佢地就去睇4D電影
之後成班一齊去小小世界坐下船仔就離開了














相信今次係我去咁多次迪士尼影相同玩得最少的一次
因為人多,落雨
不過都玩得好開心
最重要係我可以係迪士尼渡過我第一個母親節嘛



沒有留言:

張貼留言