搜尋此網誌

2014年11月11日 星期二

WeShare為食兵團 - 試食Honey Granny

今次我擔任 WeShare 嘅為食兵團一員
試食近期好 hit 嘅韓國蜂巢雪糕
Honey Granny 第一間店今年6月係紅磡開業
係香港第一間蜂巢雪糕專門店
到今日,已經有3間分店啦
我當然去最就腳嘅旺角分店啦!

放工搭地鐵,係油麻地A出口出站
向旺角方向進發
到達登打士街已見到對面嘅Honey Granny
當晚無人排隊

入到店內,見到 display 櫃放左啲蜂巢出黎
不過感覺好簡單,無乜特別
唔太吸引

叫左一杯《原味蜂巢雪糕》
我覺得試食,一定要試佢地嘅主打
一杯盛惠 HK$32 蚊嘅雪糕好快就送到我手上
當晚呢杯雪糕質地好硬淨,比我感覺唔會好快就溶左
相信天氣轉涼都好大關係 ^^
影完相,馬上試食
但我覺得雪糕奶味未夠香濃
蜂巢比我想像中細塊,味道一般,仲好韌
我咬左少少啖咀嚼,過左好耐我都食唔到
最後唯有放棄,將食淨嘅渣吐出
其實我覺得,以呢個價錢,不如去買杯 Hagaz Daz 或者 Godiva好過

分店地址:
紅磡德民街29號黃埔新邨德民大廈B3號舖 
旺角登打士街41-43號地下3號舖下 
九龍城賈炳達道128號九龍城廣場UG18號舖

沒有留言:

張貼留言