搜尋此網誌

2015年1月2日 星期五

學習Jolly Phonics

前文:http://www.pandacarmen.blogspot.hk/2014/10/jolly-kingdom.html

朗朗係荃灣新領域分校上Jolly Phonics
由於我唔想朗朗平日要返學之餘,要再上課外堂
因此我揀左星期六嘅早上10:30 呢個時段
不經不覺已經上左8 堂啦
Jolly Kingdom 嘅老師大部份都係外籍人士或者係ABC
而朗朗嘅老師係 Ms Queenie

第一天上課,我預先同朗朗講一陣大約會做咩
佢就問我,係咪完堂後親自接佢放學
得到我肯定嘅答案後,佢會後就好安心走入課堂內
當日已留意到,連埋朗朗都只係得6 位小朋友 

Jolly Phonics 分左三個Level,而每一個Level 會再分Stage
朗朗當然由Level 1 (Single Sounds Enrichment) Stage 1 開始啦
佢地上學係用學校編制嘅課本及練習的
先學單音再到寫字,另外有連線同埋生字學習等等
 
 

此外,學校仲派埋本手冊比我地
用來紀錄返每堂學左咩以及老師評語
等我地係家都容易同佢溫習 
 

朗朗好鐘意係 Jolly Kingdom 上堂
每次我問佢頭先上堂開心嗎?佢都必定答我開心
Jolly Kingdom 果然係先令小朋友《開心》學習
希望朗朗可以繼續開心學英語啦!

沒有留言:

張貼留言