搜尋此網誌

2015年2月25日 星期三

《衝上雲霄》首映禮 @ E-Max星影匯

有幸收到邀請,出席《衝上雲霄》嘅首映禮
真係聽到都興奮
電影版有我鐘意嘅古仔同Sammi
終於有機會現場見到兩位啦
 導演 :葉偉信, 鄒凱光
演員 :古天樂, 吳鎮宇, 張智霖, 鄭秀文, 佘詩曼, 郭采潔
片長 :1小時40分
級別 :IIA 級
語言 :粵語
上映 :14.2.2015 (優先場)
          19.2.2015 (公映

首映禮係九龍灣國際展貿中心E-Max內的星影匯 (Metroplex)舉行
Star Hall我就去得多,去星影匯睇戲就係第一次
去E-Max其實都好方便
我係金鐘過去,落佐敦搭215X
唔洗半個鐘就去到

當晚去到會場
場地已經準備就緒
只等電影正式上映同埋一聚演員到場

首映禮嘅禮飛好靚
就好似一張Boarding Pass咁
仲已經幫我地劃好位添
Skylette嘅服務果然一流 ^^

未到放映時間,我同老公就周圍影相
E-Max真係幾大
當日有咁多人,都唔會覺得好迫
仲有影相位比我地影相留念
haha....我只掛住同古仔影相


準時入場,原來當晚星影匯9個院一齊播放
我地坐一號院
入場仲見到座位上有份小禮物準備好送比我地添
然後我就同老公好好咁欣賞電影啦

首映禮係電影播放後舉行
電影一播完未落幕我已經衝出去大堂
其實以往我都會睇埋字幕架,但當日真係好心急 >.<
出到去,大部份有利位置都已經比人霸住了
我唯有向上發展
上左幾層望落去
雖然我只能遠遠地望
但已經好開心 ^_____^

 

 《衝上雲霄》電影無劇集好睇係預計到的
因為劇集有充足嘅時間去交待同埋比各位發揮
但講靚人靚景,真係一流
搞到我又好想去旅行啦!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言