搜尋此網誌

2015年3月14日 星期六

『五個小孩的校長』首映禮

突然收到同學仔媽媽嘅邀請
有得出席『五個小孩的校長』慈善首映禮
我當然唔會放棄呢個機會啦
請半日假去接朗朗放學一齊去睇戲
今次首映,又再係九龍灣展貿 EMax舉行
我地放學後立即坐同學仔爸爸車出發

雖然朗朗唔係第一次入場睇戲
但佢之前每次都係睇卡通片
我起初都好怕佢會嫌悶,坐唔定



入到戲院,首先黎一張大合照先
真係第一次係咁黑嘅戲院內影相....haha
然後就開始睇戲啦
起初套戲未講到班小朋友
朗朗都未投入
但一開始講元田幼稚園,朗朗就好用心去睇
我都怕佢有唔明
不時輕聲係佢耳邊解釋一下
估唔到,朗朗能夠乖乖咁睇完一套接近兩小時嘅戲

呢套戲改篇自真人真事
故事好感人,亦令我反思
現今好多幼稚園都以設備完善,師資優良為賣點
有時真係好似會忽略左某d野
就好似呂校長果份熱誠同堅持
好佩服同感謝呂校長嘅付出
用生命感動生命
 朗朗亦都好鐘意呢套戲
每次係電視見到廣告,都叫我再帶佢去睇多次
所以之後出左dvd,我都一定會捧場買返隻碟看門口

呢套戲,有小朋友嘅家長,一定唔可以錯過
五個小孩的校長 Facebook Page: https://www.facebook.com/movie.littlebigmaster?fref=ts

沒有留言:

張貼留言