搜尋此網誌

2017年12月2日 星期六

訓係度無痛修身 - 「Vanquish ME™隔空溶脂」

減肥可以運動、節食
由今年6月開始,我積極修身,開始返我喜愛嘅泰拳外,仲玩埋TRX
雖然速度係慢啲,點都健康啲,比食藥減肥好 
但生過小朋友嘅身體,都唔係真係話瘦就瘦到想佢瘦嘅地方
所以想加速線條修得夠靚嘅
可以借助減肥儀器嘅幫助
我之前都試過減重後再去做機修身,成效真係好好多

今次我收到Veuns嘅邀請
試用Vanquish ME™ 隔空溶脂儀
佢嘅賣點係無痛無創、無復原期、能有效減少脂肪同時不會損害皮膚、肌肉同皮下組織
當然係進行療程之前,療程顧問都會先了解客戶嘅身體狀況先
睇下係咪適合進行療程
 
 
 
 


完成問卷後, 療程師Cathy就帶我入房換衫
換好衫後,就向進行溶脂嘅部位度尺寸 

療程開始前,Cathy幫我用X-WAVE 高壓脈衝擊脂槍先撃散脂肪
進行緊X-WAVE時,你會聽到好似打椿嘅聲音
佢係用放射狀氣壓彈道式原理,以高壓衝擊出快速發射子彈
當子彈衝擊到傳導子 隨即發出衝擊波擊散脂肪
係同物理治療時會用嘅衝擊波類同
完成15分鐘 X-WAVE後就開始用Vanquish ME™ 隔空溶脂儀

療程師Cathy將儀器set好, 佢真係做得好仔細
係唔同嘅方位睇下儀器同我皮膚嘅距離
確保我儀器係最佳嘅位置而又唔會掂到我嘅皮膚
治療嘅範圍更加廣達68 x 19 cm
儀器以標靶式針對皮下5-15mm嘅脂肪細胞進行加熱至攝氏46度左右
令脂肪細胞受熱後自然凋亡,凋亡後嘅脂肪細胞會經不同形式排走

進行緊溶脂療程時,療程嘅部位會感到微溫
而療程師亦會全程在場,每隔一會就幫我探測下不同部份嘅皮膚溫度
以確保一切運作正常
慢慢我感到療程位置有少少酸軟嘅感覺,就好似我平時做完運動肌肉酸痛嘅感覺
Cathy話我應該多做運動,所以感覺來得快,呢個反應非常好
完成30分鐘溶脂後,再做15分鐘 X-WAVE
加強擊散脂肪嘅力度

最後度一度身,只係用左1個鐘左右嘅時間
我地腰肚竟然有2-4cm嘅減幅
令我驚訝
真係訓係度都修到身呀
~~Before & After都幾明顯 ~~


一個療程為4次,最理想就係隔7-10日做一次
完成整個療程
期間可以做適量運動,但唔好太過劇烈
完成療程後幾日我都感覺到酸軟感,Cathy話係脂肪凋亡要等肌肉復原
大約7日後就無晒呢個感覺
呢7日內我都有繼續做運動呀

Vanquish ME™ 隔空溶脂儀美國食品藥品管理局 FDA 及 歐盟 CE 安全認可
安全﹑有效、而且仲係無痛添 
 
如果大家都有興趣想試做Vanquish ME™ 隔空溶脂塑身療程
可以去Venus Aesthetics嘅Facebook專頁查詢
又或者可以直接打電話去問 
試做價:HK$1,580 (包括X-WAVE) 

Venus Aesthetics
地點:銅鑼灣耀華街25號丹納中心19A
聯絡電話:2988 1239

沒有留言:

張貼留言