搜尋此網誌

2009年8月23日 星期日

婚戒~婚戒~婚戒~

yo~~終於訂左對戒指啦
之前聽媽咪講,uncle果度返左幾款新o既對戒都幾靚
又諗到係時候啦 (我預要1-2個月時間造架嘛)
所以尋日就同埋媽咪一齊去揀
的確,新返果幾對都幾好睇
Jerry都睇中左對新款添
佢戴左上手都幾好睇,我諗住女裝款會幼身返少少啦
點知原來佢試果隻係女裝款黎
我試上手就粗得滯啦
所以只好放棄呢對
最後.............我地都係揀返上次睇中果對
兩隻戒指都粒石都大約20份
Jerry仲嫌細想要大d添
但去到30份o既話,個價錢差唔多係double
同埋我覺得男仔款太大粒石冇咁好睇
最後都係決定要每隻20份
我戴10號半,Jerry戴15號半 ^^
仲有.....uncle話2個week就有得拎添啦
真係快手呀~~~~


1 則留言: