搜尋此網誌

2009年8月3日 星期一

等了又等

暗示又試過,明示都做埋
都好似冇乜表示咁
唔通....真係唔會求婚?!?!?!

雖然,大家一早都講好左幾時結婚
但...始終都好想佢肯諗個特別o既方式同我求婚
唔知要等到幾時呢~~~~~?!?!?!?
仲有...雖然佢知我有寫開blog
但我相信,其實佢冇追看囉....死仔包
送首歌比自已

總有一天等到你

等又再等 為你等又再等 始終等你不到
想了再想 為你想了再想 多麼想你知道
人墮進夜雨霧 只想與你傾吐
我卻找了再找 你叫我找了再找 總也難找到

為你哭又再哭 為你哭又再哭 當初只有苦腦
終有一天 自信總有一天 相親相愛終老
行盡無限錯路 始終也找不到
我的心 你的心 以兩顆心過一生 未來同擁抱

來讓我宣告 痴心熱烈程度
快快前來愛我吧 不要只顧說預告
其實你知道 一起就是最好
偏偏喜歡我在等得這麼苦腦

心有如孤島 四面是濃霧
你若是明白 可否快快步到
等你來宣告 以後亦同步
愛情原是這樣的美好

若是你知道 一起就是最好
始終一天我定必等到 悠悠長早晚畫夜朝與霧
仍然痴痴的繼續等 終會可等到
長夜晨早 還是會等到 等到
還是會等到 還是會等到


沒有留言:

張貼留言