搜尋此網誌

2009年7月27日 星期一

努力~~努力

其實婚禮應該要辦的事
暫時都可以叫做完成啦

1) 訂左酒席

2) Book左影pre-wedding photo
(今年11月)

3) 揀左租借禮服o既公司

4) 睇中左對Wedding bands
(8月中左右去訂造)

5) 預約左個MUA
(未去試粧架,不過因為佢幫過我好多FD化粧,所以對佢好有信心)

6) 減肥
(革命尚未成功,同志們仍需繼續努力)

7) 護膚美容 (其實由諗住明年結婚開始,已經join左做facial o既course,依家一直keep住做)


8) 婚禮洗費預算
(呢個budget,我好早已經做好左,一路諗到d乜野就加上去,其實依家見到個budget總和,都仍然有一段距離,不過我都已經好努力咁慳錢架o勒,希望明年年中可以到達目標啦)

努力呀))))))


3 則留言:

  1. 請問你係咪2010年9 月結婚呀?我都係呀,我19-9-2010!
    原本睇緊租婚紗禮服資料(其實我未開始睇衫),對唯美主義幾有興趣,但又覺得貴左小小!見到你話Charming Image既款同唯美差唔多,但平好多,真係好吸!等我都去睇下先~~
    見你已經confirm好多野,我真係好慢呀!我只係book左酒樓同pre-wedding咋!
    [版主回覆07/28/2009 15:22:00]我係917 = =v 係呀, 個人覺得CI d款同唯美幾似 咁當然...唯美收得呢個價錢, 質素當然好好啦 但我覺得CI以呢個價錢黎講, 真係唔錯呀

    回覆刪除
  2. 希望有空可以來看看喔 ~





    如有打擾,敬請見諒 ~

    回覆刪除