搜尋此網誌

2009年7月11日 星期六

回到基本步

究竟愛係乜野?!?!?!


係大家互相包容..互相愛護..互相尊重
還是互相傷害?!?!


我真係愈黎愈唔明....
記得之前我好任性..鐘意講乜就講乜
自己鐘意點就點..嘈交咪講分手...發脾氣咪掟野囉...幾日唔聽電話都仲得
終於就係一句衝口而出的說話令到我失去左大家當初o既關係
到關係去到終結時, 才知道原來我就係呢句說話搞到大家咁
後來我學會了
點解要對住鐘意o既人講d傷害性o既說話呢?
只為一時之氣???? 但其實細心諗...就係呢一時之氣
可能就令大家o既關係有著不能修補的裂痕

然後我開始改善自己o既脾氣
係自己唔開心又或者發晦氣時
最多唔出聲....匿埋喊....唔好比自己講d晦氣說話
但係咪就係咁比人覺得我好蝦??!!??!!
我唔反駁就等於你有道理?!?!?!
我唔出聲就等於你可以繼續用說話去傷害我?!?!??
其實我記得我都表達過我自己o既想法
係你善忘? 還是愛我不夠?

好唔開心....好耐都未試過喊咁耐
亦都未試過, 腦海裡面浮現出一個想法....
我....究竟有冇揀錯?!?!?


2 則留言:

  1. 唔好唔開心啦, 其實每當大家鬧交既時候真係咩都講得出~
    雖然大家都知道呢d係一時之氣, 但往往都會好傷害到對方~
    我地都會咁嫁之前, 但係慢慢學啦, 佢會覺得自己岩,而你又會覺得自己 無錯, 所以最好既解決方法就係大家平心靜氣拎出黎講~
    鬧交就每對情侶都一定會有, 解決左又雨過天晴~
    唔好懷疑自己既決定ar~
     
    [版主回覆07/13/2009 15:50:00]最嬲係, 由頭都尾都係佢話我, 我一句說話都冇出過架 不過算啦, 我好鬼心軟o既 又唔記仇 但唔打呢篇野好過屈住屈住咁 打完其實我都冇野lu...發洩下o者

    回覆刪除
  2. 咁就好啦, 雨過而天晴, Bless you~

    回覆刪除