搜尋此網誌

2009年7月18日 星期六

我都想出去報仇 (含殺人犯內容)

好耐未試過睇一套戲
睇到O晒咀...然後不停鬧架
尋晚睇完<殺人犯>
入場前我完全冇睇過任何影評
我只係聽過一兩個FD話套戲唔好睇
亦都有人話簡直係垃圾
算啦, 我睇過預告, 都幾吸引呀

其實套戲前半Part係幾好o既
一路佈局...將所有野都指向凌光
令你不斷係度諗...點解呢?!?!? 點解呢?!?!?
但到揭盅時...簡直係急轉直下呀
雖然中途我都發現個細路有好多好奇怪o既地方
邊有細路見到老豆係屋企揮刀都完全唔驚 & 仲咁悠閒咁係度踩單車
但..有冇搞錯呀, 諗唔到點埋尾都唔好咁呀
又冇解釋點解大廈閉路影唔到個殺人凶手 (個凶手都好突出下架....)
又冇講點解個凶手要將凌光由9樓搬去7樓 (明明個泵房係9樓架嘛, 呢樣又係好無謂....)
仲有果d配音...差到冇人有...
唉....
其實城城o既表現真係幾好
好表現到果種瘋狂o既感覺
如果唔係個編劇寫到個結尾咁...呢套戲都可以一看o既
淨係睇城城都唔錯呀


1 則留言:

  1. hi~我係路過既!search緊結婚資料!
    我都有睇過殺人犯,同你一樣,睇完就不停咁鬧,個結局真係晒左成套戲!終之睇完就覺得好荒謬!郭富城如果攞唔到影帝可能就係比個編劇累既~~
    [版主回覆08/18/2009 10:21:00]不過城城睇完個劇本都會肯接.... 可能佢都覺得套戲ok囉

    回覆刪除