搜尋此網誌

2009年10月31日 星期六

剪髮

秀髮留左差唔多羊年啦
終於由碎陰留到可以分界
原本碎濕濕o既頭髮亦都留到厚"dup dup"
我專登唔影相前幾日先剪
係怕一陣有乜依郁
剪得唔好時都有兩個星期時間留返好
本來想挑紅色highligt架,但係紅色又真係好快甩色
到兩個星期後都唔知仲睇唔睇到色呀 (好似誇左少少 XDDD)
但我又怕染淺色會令到D頭髮好似好旱咁
同埋深色頭髮亦有佢o既美
所以最後我揀左染blue black
即係o係室內同埋晚上
大家只會覺得我有一頭烏黑o既秀髮
但係陽光下就會透現出寶藍色
染出黎個效果我好鐘意呀
我諗我會keep住呢個色一段長時間 = =v

沒有留言:

張貼留言