搜尋此網誌

2009年10月9日 星期五

感想

好開心又見到一位好朋友搵到佢人生另一半
仲可以見證佢地o既婚禮
每一次見到朋友結婚
都會諗自己幾時會姞婚,到時會點點點.....
今次參加婚宴就諗得更多
因為我真係已經訂左明年結婚嘛
係席間仲同將會和我同一個月結婚o既姊妹不斷咁分享添
仲比Jerry話我地兩個雞啄唔斷
話晒一世人一次喎,我地當然想做到最好架啦
我希望盡我自己最大能力
去令到自己個婚禮更加完善

另外我地都發現到一個問題
就係怕大家係婚禮過後都會出現空虛落寞o既情況
因為依家我地日又掛住個婚禮
夜又掛住個婚禮
完成後就突然好似冇左寄托咁
不過結婚後都應該會多左野做o既
始終做左人老婆,淨係做家頭細務都忙到死啦


XDDDDDDDDDDDDD


沒有留言:

張貼留言