搜尋此網誌

2009年12月23日 星期三

泰sweet行 - Day 1

要數返對上果次兩個人去旅行
都應該係差唔多兩年前o既台北之旅
真係超期待
同埋我都三年無去過泰國啦
簡直有辱我"泰后"之名呀

早一晚執齊所需o既野
第二朝天未光就出發啦

唉...唯一失策o既地方係,我竟然諗唔起一早做定online check-in
所以去程我同Jerry要分開坐囉
一前一後,上到機仲發現我隔離位係一位印巴籍男子
Jerry好心同我交換坐
點知坐定後發現,佢另一邊亦都坐著一位印巴籍男子
佢地濃烈o既男人味令到Jerry很不好受
在此要多謝晒Jerry,同我交換坐置坐 XDDDDDDDDD



曼谷新機場果然同香港機場有d相似
我地用左少少時間都搵到個的士站啦
由機場至Pullman King Power Bangkok,連埋機場服務費
都只不過係250baht,仲平過我係網上問net fd o既價錢 ^^

酒店做promotion,連續住3晚可以upgrade做deluxe房
果然好舒適呀


settle down之後,就出發去瞿道瞿啦
其實呢日我覺得唔算太熱,但太陽就真係好猛
我地一路行一路食
都食左唔少野,但就買唔到任何野囉



然後就去Jerry最鐘意o既曼聯專門店shopping啦
原來旅遊書上介紹呢間shop好細架咋
真係去澳門果個好過啦
不過一場黎到
都要買返d野o既,本來好想買雙人床單 & 被鋪架
但無耐佢地得一個size...就係6呎 x 6呎
我諗我地第時張床都唔會咁大囉,無謂唗$$$$$$$$$$



呢一晚我訂左食法國餐
作為補祝Jerry生日o既晚餐 (爭兩日o者 ^^)
未到預約時間前我地係附近商場周圍行
估唔到泰國o既商場都已經整好晒聖誕裝飾
我地都影左唔少相

之後就到好多人推介o既C'est Bon食飯
我地叫左一個9道菜o既set dinner,另外再叫左一個湯 + main course
yummy,果然無介紹錯,算係幾抵食又好味



抖一抖之後就去我每次黎都會幫襯o既Body Tune做泰式按摩
great~~~~~~
享受完之後就返酒店啦
返到酒店都好忙架,又要計一計用左幾多錢
又要save好d相先
Jerry就一早訓左,唔得閒理我咁多lu


沒有留言:

張貼留言