搜尋此網誌

2009年12月26日 星期六

泰sweet行 - Day 2

wahahahaha...有時間寫下day 2啦

由於前一日我地早起身
呢日我都諗住訓晏d,但因為唔想唗左個早餐
所以9點幾左右起身刷個牙就落去食野先
呢度d早餐好豐富呀,勁多選擇


食完早餐就返房間
Jerry 就抖一抖,我就預備出門口


又出門口啦~~~
(其實原本plan左係酒店游下水先架,但又唔多願郁咁)


第一件要做的事就係去水門街唱左錢先
唔係唔夠錢洗呀
去得水門街當然要試一試出名o既海南雞飯啦
果然不錯

之後就係shopping o既時間啦
由Big C行到去Zen,又由Zen行去Central World
呢日o既收獲好豐富
我地拎到一袋二袋咁 (全部都係我o既戰利品 XDDDDDDDDD)
好開心,Jerry仲買左好多kitty野比我添
本來想拎d野返酒店先架
但Jerry又怕遲到 (我地book左去做草球按摩)
所以就托住d野去CentralPoint



享受完之後,就去唐人街啦
跟住網友o既提示,去到指定之地鐵站後
選擇搭tuk-tuk去
之後就係海天食魚翅
唉..........講到呢度,唔開心o既事發生啦
冇左部相機.....好彩我有帶netbook得閒果陣save低d相咋
心情立即down晒
第二日都唔想再去玩
Jerry見到我咁立即話第二朝起身立即買返部
我先好心情d咋
之後食埋個宵夜就返酒店啦


沒有留言:

張貼留言