搜尋此網誌

2010年8月29日 星期日

多姿多采星期六 - 善存Wedding Blogger Event

多謝 Mrs Chik Chik 又再為我地呢班Wedding Blogger做統籌
等我又有機會同一班準新娘子聚會
今次參加o既係由善存舉辦o既 "Be a Fit Bride" Wedding Blogger Event
哈哈...真係巧合,兩次參加 Mrs Chik Chik
 統籌o既活動都落大雨喎
今次共有17位準新娘子參加
呢個list我係copy
Mrs Chik Chik


入口o既Welcome Board 好靚呀


大家睇下我....一到左已經同~*~小歌莉~*~Gloria~雞啄唔斷啦


presentation開始前
Mrs Chik Chik 幫大家影下合照先,唔該晒
(左)
NOR, 小魔怪的媽媽咪 -YeN, 我 熊貓車‧小魔怪


(左)火星小公主,, ~*~小歌莉~*~Gloria~


開始presentation,大家都好留心聽
哈哈...我覺得呢張slide好得意呀


唔聽過David講都唔知原來自己真係對營養呢一項
真係一知半解
期間大家仲玩左個小遊戲
我地個組拎到5分...都算唔錯啦
但有一組好利害呀....佢地拎到10分
真係實至名歸呀....得到善存送出o既大獎



各位靚女,以下係David同我地分享部份o既瘦身秘訣呀
大家記住啦


跟住再有大抽獎
我冇乜抽獎運,又係無我份
不過都要恭喜各位得獎者,包括小歌莉 ^^

靚靚Blogger大合照



跟住當然係大吃一餐啦
善存好有心思
將個地方佈置到好似個Wedding Cocktail咁
好靚,又多好野食
大家睇下


食飽後,又到我最鐘意o既時刻啦
當然係大傾特傾,雞啄唔斷
8下呢度8下果度啦
哈哈...大家知道我仲有半個月多少少時間就到大日子
都好好奇點解我仲有時間出席聚會
其實我都係想自己relax下
傾計係最好o既減壓方法

之後再同各位影下相



我 & Mrs Chik Chik


兩個小魔怪聚頭啦
我&小魔怪的媽媽咪-YeN



點可以少得小歌莉呀


臨走時善存再為大家送上一個月份量o既"善存"添
多謝晒
睇下我今次event收穫幾豐富


後話.....呢個世界真係好細架
presentation途中黎到o既忌廉火柴
原來我識架 XDDDDDDDDD
我地係舊同事黎
咁都比我地遇到 ^^
仲有...原來我媽咪果時睇營養師果陣
個營養師都有推薦佢食善存黎補充唔夠o既維他命同礦物質架
媽咪食過都話唔錯
等我試食一個月睇下係咪真係好d先得.......wahahahahahaha


2 則留言:

  1. 好開心喎!!!
    [版主回覆08/31/2010 00:51:00]係呀, 好開心

    回覆刪除
  2. 哈~~我今次一張一張咁sent比你~~~hehe.....應該得啦掛....
    [版主回覆08/31/2010 23:11:00]係呀, 收到啦, 麻煩晒你呀 ^^

    回覆刪除