搜尋此網誌

2011年12月2日 星期五

朗朗的新玩意

我唔係全職媽媽,我都預左會見証唔到亞仔好多的第一次
但唔知點解,亞仔每次學到新野,果晚我返去佢就會好似專登表演比我睇咁
其實朗朗五個月左右就學識轉身,不過每次趴到攰就會大叫求救,唔識轉返轉頭
果日我幫朗朗沖完涼
包好片後個衰豬就同我玩轉身,轉身唔特別呀
佢係轉身後再轉返去另一邊,碌左幾野
比佢笑死,可能佢岩岩學識覺得好新奇好好玩啦

仲有朗朗好鐘意婆婆專用的頸枕
次次一拎到就係咁舞



玩左一陣終於肯乖乖訓返係度比我幫佢著好衫啦
一陣冷親就大件事



1 則留言:

  1. 我囝囝五個幾多, 都仲未識反身. 有時打則佢佢都唔多願意架.呵呵! 你囝囝好醒~~
    [版主回覆12/21/2011 10:27:33]朗朗都係五個月左右先轉到咋, 可能因為大舊d啦, 比較輪盡呀 ^^

    回覆刪除