搜尋此網誌

2012年10月8日 星期一

1st Interview @ 青衣啟思

諗都無諗過咁快就要帶朗朗去Interview
成日係度諗,一個15-16個月o既小朋友究竟可以做到d咩呢?!
朗朗係一個比較多野講o既男仔
好早已經識講好多生字,所以我近期都教佢五官係邊,叫咩名,幾多歲
準備近接黎緊o既面試
近呢兩個月,我已經開始每晚都帶佢返家
陪佢玩玩具同埋學習
我發現返家多左,佢學習o既進度真係快左好多

見到啟思係Email度話只可以一個家長帶小朋友去面試
我就叫爸爸唔洗一齊去
唉,早知叫埋啦,原來係唔可以兩個一齊入去面試房咋
爸爸係可以陪住入幼稚園架
搞到我一個人又揹住朗朗、又帶住一大個袋
鬼咁"呢hea"

依時去到學校,係門口等時
朗朗已經好心急想入去玩
係門外走來走去,無時定
入到學校,佢見到d玩具已經急不及待走去玩
除左鞋一陣就聽到叫名
我又立即幫佢著好,準備去面試

入到房,連埋我共有3個家長,但只得2個老師進行面試
咁未到朗朗,只好比佢玩住枱上面o既玩具先
點知.....有架大拖車係度,oh my god
開正我個仔果瓣
過左15分鐘後,先有老師過黎in朗朗
我留意左佢好耐,佢好似唔多想行埋黎咁,我已經心有不妙
好啦,坐到埋黎又由得成枱玩具係度,仲拎多兩盤過黎 (朗朗繼續玩拖車中)
老師叫佢,佢都比到反應
但唔係樣樣野都做到 (因為好努力玩拖車)
朗朗做到砌積木,執返好d積木....etc
另外,都答到老師叫咩名
整體黎講,我覺得朗朗全程掛住玩多過做指令
呢間其實係我後備之選,但無諗過面試內容朗朗都未能夠完全完成
當然我唔會怪佢啦,因為我個人覺得15、6個月o既小朋友就一定係咁
有左一次面試經驗,起碼大概知道之後應該點做 ^^
呢間11月頭會有消息,我諗就算佢地會收朗朗
我都會再考慮會唔會交留位費 :p
繼續努力,希望入到心水學校,下年唔洗再去interview XDDD

1 則留言:

  1. 原来咁细個就要面試?我幫仔仔只報了兩間在新屋附近,要快手再揾多幾間先。
    [Annie回覆03/13/2013 13:13:03]唉!
    [版主回覆03/13/2013 09:42:09]做左人mama, 先知小朋友咁細個就要同人競爭, 真係覺得依一代o既小朋友有d可憐咁, 我地以前依有咁誇

    回覆刪除