搜尋此網誌

2012年10月19日 星期五

年年驗身令你放心 @ 保卓體檢中心

其實踏入三字頭開始
我已經比以前更加注重健康,始終無野比健康係更加重要架
無左健康,就算再多o既子女又或者更多o既錢都無用
所以我覺得每年做一次身體檢查係必需的
要了解自己的身體狀況
經朋友介紹,去左新開業o既保卓體檢中心做全身驗查
今次仲捉埋老公一齊去添
由於佢係乙型肝炎帶箘者,所以佢就更加需要check清楚呀

約左星期六去
因為婆婆唔得閒,所以我地帶埋朗朗同行
去到油麻地美迪寧廣場先發現
原來呢個廣場全幢係醫療中心
除左體檢中心,仲有不同o既醫生駐場
成日搭車經過都無特別留意到添


入到去已經見到幾位客人等緊
登記好後我地就一齊坐係度等
等候位置幾舒適,朗朗仲落地周圍走
又去撩姑娘同佢傾計,總之就無時停啦






等左唔係好耐方醫生出黎叫我地入房簡單咁了解一下身體狀況
因為帶住朗朗,所以我地三個一齊入去
入到去,朗朗都無扭計喎
最正就係醫生一知Jerry有食煙習慣
第一時間叫佢戒 XDDDD
另外,Jerry都有話佢知近期感覺心臟位置成日拿住痛
咁佢就建議我地做埋心電圖檢查
傾完計就出返去等

Jerry做完所有檢查後就到我
成個過程大約總共20分鐘左右啦
其實都好快手
之後只要我地交埋未有o既樣本就完成晒整個檢驗
過兩日我地就交齊晒所有野等報告
報告係再過兩日已經完成,中心就打黎約我地時間返去睇報告
當晚都係方醫生為我地解釋報告
估唔到我地兩個都尚算健康,醫生建議我地做多d運動就已經足夠
咁當然要定期檢查身體啦
然後就將我地o既報告交返比我地

中心比我地o既感覺唔錯
地方整潔舒適,姑娘同醫生又好nice,亦好肯解答我地問題
效率亦幾高,所以下年我地應該都會再返黎做檢查
大家有興趣可以去佢地網站睇下
因為佢地都有好多唔同o既檢查的,大家可以揀個適合自己o既計劃
http://procheck-hk.com/zh-cht/procheck-elite-check-up



沒有留言:

張貼留言