搜尋此網誌

2012年11月5日 星期一

朗朗的2nd Interview @ 青衣康傑

10、11、12月都有Interview
第二間Interview o既學校,係無學券o既康傑中英文幼稚園 (青衣分校)
呢間係我心水第三位的
有上一次經驗,大概知道幼稚園Interview 個流程
今次我點都要老公同行
雖然明知面試時,只可以一位入去
但搵佢黎打下氣,同埋幫我拎下野都好嘛

其實係面試前一星期
岩岩出席左佢地主辦o既簡介會
大約知道佢地o既教學概念同模式
我都幾鐘意
康傑主張活動教學、邏輯思維o既教學方法係我最buy o既
而且更著重語文能力
所以我對心目中學校o既排位都有少少改變

當然我一早調整左朗朗o既作息時間
等佢面試前訓返一覺
好等佢之後夠精神,唔好扭計
去到又係warm up時間
好多家長同小朋友已經係度等候
朗朗o既number已經排到207號啦
以我所知,上下午各一班,共收80人
而且康傑暫時只安排左11年5月或之前o既小朋友推行面試
所以即係話又係好多人爭學位
知道5月都勉強可以叫做大仔,真係有d慶幸朗朗早左兩星期出世

遇到朋友仔,打聲招呼
係度等叫名
都唔算等太耐就被叫名啦
由負責老師帶我地入到去指定課室
入到去仲有另一位小朋友IN緊
咁我同朗朗就坐好
我叫佢同老師SAY HELLO
佢就細細聲跟住講
之後老師要佢做o既野同答o既野佢都答到
令我有少少驚喜
因為有d平日係家我冇聽過佢講架
原來佢都收埋收埋...haha
整體黎講,我覺得表現唔錯
亦都令我覺得,朗朗.....你真係大個仔啦 ^^
約兩個星期後會收到取錄結果通知
又要緊張一輪啦!!!!!!!!

等待面試

1 則留言:

  1. 原来d BB 会收收埋埋,然后比個驚喜你,估唔到呢!
    [版主回覆03/13/2013 09:40:15]係呀, 朗朗依家間中都係咁架~

    回覆刪除