搜尋此網誌

2013年2月28日 星期四

大小魔怪遊 - 3個反斗星 @ 星馬遊前言

一直都好難約到好朋結伴去旅行
咁多年最叻果次係跟兩Pair朋友泰遊
估唔到生左朗朗後,令我多左好多機會同好友結伴去玩
原先我計劃想去大阪玩o既,但經過多番考慮後
最後揀左去星馬
4 King 的琋琋媽同銘銘媽突然興致勃勃話一齊去
咁就組成我地o既4日3晚反斗星星馬遊

原定計劃1月中去o既
點知老公意外受傷
我地改到農曆新年後先出發
估唔到仲比我地買左CX o既優惠package添
兩大一B來回機票連稅加酒店都唔洗$8,500~~
抵到痺呀

我當然做返一直以來o既角式
就係計劃行程
今次有三個bb一齊去
當然盡量以舒適為主啦
最最最重要係....每一個行程都係為三隻小兔度身訂造架
真係等出發都等到我頸長

沒有留言:

張貼留言