搜尋此網誌

2014年6月19日 星期四

ILLUMA Eden

早前收到ILLUMA 靚靚邀請卡
知道ILLUMA係中環碼頭打造香港首個環海莊園『ILLUMA Eden
而且仲邀請我地出席呢個大型活動添
其實朗朗由一歲已經開始飲ILLUMA直到依家
期間ILLUMA都舉行過不同親子活動
但我每次都未能參與
今次幾忙都一定要出席呀


第一日我就帶住奕朗去玩啦
朗朗去到見到四圍
佈置已經好興奮
係咁嗌ILLUMA~~ILLUMA~~
會場有好多唔同攝影區比我地影相添
 
首先,我就聽在場職員講解ILLUMA獨特o既成份sn-2 Palmitate
了解到ILLUMA舉辦今次
活動
係想大家知道要小朋友健康成長,其實同種植一樣,最重要就係要充分咁吸收營養


朗朗就當然唔會乖乖企係度聽啦,佢同豆豆係度玩
睇下佢地,每次見面都玩得好開心
只要去到櫃台登記
就可以參與Plant Jamming Workshop
我同朗朗登記後就去Milk Bar拎返杯野飲
婆婆當日見到張咁靚嘅邀請卡,有問過我邊個請我飲
朋友仲笑答,ILLUMA請我去飲.....
估唔到黎到真係有奶飲
朗朗就拎左杯ILLUMA 4即場嘆下

等到我地果場,我地就馬上入去搵個位坐好
著好ILLUMA為大家準備嘅圍裙
然後請聽MC哥哥嘅講解後
我同朗朗就開始設計專屬嘅栽盆

我捉住朗朗隻手係玻璃上畫公仔
朗朗就一手一腳將士多啤梨幼苗好好咁放入玻璃盆
再細心咁放入種植泥同埋珍珠岩




加埋係後面電腦影型仔相落去
完成啦!


玩完當然要影返張合照啦

朗朗玩得好開心
完成後仲有一個好靚盒比我地帶走盆栽
盒內有兩支營養液,比我地返家使用
只要跟足盒內指示去照料盆栽,相信好快就有士多啤梨長出來 



經過今次親子活動,令我對sn-2 Palmitate認識多左
亦都知道自己無揀錯 ^^ 

而且我地每種植一棵士多啤梨,ILLUMA就會透過香港地球之友捐出一棵樹
可以享受親子樂之餘,仲咁有意義

下次
ILLUMA既活動唔可以錯過呀!


沒有留言:

張貼留言