搜尋此網誌

2014年6月24日 星期二

父母親節獻禮 - 童來頌讚

5月2日,朗朗學校舉辦左一個表演活動
名為《父母親節獻禮》 - 『 童來頌讚』
我想大約係表演一個多月前已經開始綵排
因為間中聽到朗朗係家唱新歌同跳舞

期待以久的日子話咁快就到
早兩日領取左有型嘅表演服
一切準備就緒

當日我全日放假,親自帶朗朗去理工大嘅學賽馬會綜藝館 
放低朗朗比老師後就離開
朗朗就同同學仔一齊進行最後綵排
然後我就等埋爸爸、嫲嫲、婆婆 & 表哥仔Ocsar
午膳後就行返上理工等候入場
遠遠望入綜藝館
已經見到好多家長聚集左係度,好熱鬧
劇場入口有迎接我地的高班哥哥姐姐們
除左有禮貌咁同我地打招呼,仲送上漂亮嘅絲花
坐低後就見到學校為今次活動準備嘅場刊
果然好認真 
首先有校長致詞,再由梁永善牧師同我地分享
就正式進入表演環節
並首先由下午N班同學開始
由於我坐嘅位置望向朗朗企嘅位置有點遠
所以我無拎起相機影相
專心欣賞表演
雖然朗朗仲係有少少怯場
不過係爸媽心目中,朗朗表演已經十分出色

睇完其他精彩嘅表演後
就邀請爸媽們上枱,接受小朋友親手送嘅禮物
然後再接朗朗落台睇埋餘下嘅節目
奕朗呢個咁有型嘅白馬王子造型
已經深深動搖左媽媽嘅心
我已經深深對朗朗著迷了.............wakakakaka

沒有留言:

張貼留言