搜尋此網誌

2014年7月3日 星期四

奕朗3歲寫真 - Studio篇

今年除左同朗朗影左外影之外
我仲帶佢去左Joseph Photo Rose Studio影家庭親子照
影樓係銅鑼灣,地點好方便
奕朗精力充沛,當日係studio度跑來跑去、坐唔定、表情古靈精怪
我同攝影師們都搞佢唔掂
當日好榮幸,Joseph在場,仲幫我地影左一part添
我只帶左兩套衫去換
影完朗朗型仔look,就轉去曼聯look啦 XD
呢個咁好動嘅小朋友,我地用左好多方法引佢靜落黎
但都無乜效,最後唯有影多D動態相 

約兩星期左右就可以去揀相啦
我約埋當日早我一個時段影相嘅朋友一齊去
佢地set好部機就開始睇相
嘩,估唔到短短個半鐘多d影左咁多
先用半個鐘快速睇晒全部相
然後再正式揀,揀完再篩選

我地個套餐包14張,包括兩張大相及12張細相
最後揀多左26張,當然買埋啦 :p

分享下部份靚相先

 

Joseph好好人,佢仲即時贊助我地『六月小兔BB會』三歲親子一日遊添
送出3份攝影套餐
再一次感謝Joseph Photo 
大家有興趣想去影相,可以話我知,經我介紹有特別優惠 
 

沒有留言:

張貼留言