搜尋此網誌

2014年7月16日 星期三

We ♥ 1600 Pandas

熊貓車又點會漏左帶仔仔去睇熊貓呀
展覽的第二個星期六
我地約埋婆婆、爺爺嫲嫲一齊去PMQ
預約左下午4點時間
去到時,現場人士都唔係好多
walk-in 嘅都好快入到場
天氣好熱,朗朗未入場已經成頭大汗啦

入到去,朗朗見到咁多隻熊貓好開心
第一句就問............媽媽,點解佢地唔郁嘅 XD
然後我地當然不停影相啦

然後去左1/F嘅Natural Chiffon食熊貓cupcake
熊貓造型可愛,唔好話小朋友啦,我見到都好鐘意

食飽繼續行,但由於帶住三個小朋友
實在無法逐家入去參觀
主力都係搵熊貓影相
另外,我地又買左蓋印地圖,等兩個小朋友周圍搵印仔完成任務

重點就當然去『抱抱熊貓自拍區』 影相啦
話就話預計要排50分鐘
但大約15分鐘都差唔多到我地
証明大家都好守規則
要係一分鐘時間內完成拍攝
我之前已經諗住點處理
好彩都可以好快影齊咁多位要影嘅相

同朗朗完成埋蓋印就離開啦
雖然只係玩左一陣
睇得出三個小朋友都好開心
尤其係朗朗,佢係咁同我講今日有得抱熊貓,好開心
熱餐懞到抵返晒啦...:p  

1600熊貓係PMQ嘅展覽,做到7月17日,即係聽日咋
未去嘅朋友,記得把握機會啦
  
She blog: http://blog.she.com/pandarcarmen/2014/07/16/we-♥-1600-pandas/

沒有留言:

張貼留言