搜尋此網誌

2014年7月14日 星期一

產品試用 - 強生嬰兒柔濕巾

今次試用嘅產品,相信有小朋友嘅媽媽都唔會陌生
就係強生出品嘅嬰兒柔濕巾

強生嬰兒嘅柔濕巾不含酒精、梘液、香料
而且通過嚴謹醫學測試,證明純正溫和,完全不含酒精
呢幾點好重要,因為產品主要用係小朋友身上
如果有太多化學成份,又或者係酒精就唔好啦
另外,我鐘意佢地嘅『Softwave™波紋柔織』設計
感覺更柔軟,抹野更乾淨

強生嬰兒嘅柔濕巾潔淨能力係市面主要品牌嘅2倍,用佢黎抹pat pat真係乾淨好多!
朗朗已經3歲啦,其實已經比初生時用少左好多濕紙巾
但我依家有繼續用
主要係出街食飯後同埋佢去完大大後用
柔濕巾含潤膚乳液,抹pat pat後好滋潤

強生嬰兒柔濕巾仲有分家用裝 (80片)同埋輕便裝 (20片)
方便大家不同嘅需要

想了解更多有關強生嬰兒柔濕巾,click 入呢度 > http://www.johnsonsbaby.com.hk/softwave/expert.asp

* 根據Synovate 2010 - 2011嬰兒護理產品調查報告,對象為香港婦產科護士。
# 實驗測試証明強生嬰兒護膚柔濕巾的潔淨能力是市面上同類型濕紙巾的2.38倍。(Johnson & Johnson R&D, 2012)


She blog: http://blog.she.com/pandarcarmen/2014/07/15/產品試用-強生嬰兒柔濕巾/

沒有留言:

張貼留言