搜尋此網誌

2014年7月26日 星期六

奕朗興趣班

雖然之前都同朗朗上過不同類型 Playgroup
但都係由我自己選擇同埋決定參加的
今次就唔同啦,朗朗已經足3歲啦
開始有自己主意
所以好多時參加一些活動,我都會問下佢意見先
就好似選擇上畫班都係朗朗自己選架

依家朗朗係 小王子藝術及教育中心 青衣分校學畫畫 
出去學畫畫,同係家塗鴉嘅分別
就係有老師指導,教佢構圖、起草....等等
我6月中幫朗朗報左暑期班,但要求即時上堂
好等我自己都帶下佢返畫班

朗朗期待左好耐
上第一堂前仲不停話
要畫畫送比媽媽,仲話好想畫熊貓 ^^
一如所想,朗朗由課室行下黎
好開心咁拎住佢嘅作品同我分享
我問佢仲想唔想繼續上堂
佢顯得非常興奮
做媽媽嘅,最想見到就係呢啲畫面

踏入暑假,朗朗改為逢星期五上堂
仲有兩堂整黏土添
希望佢能夠保持愛好之心,用心上每一課興趣班

分享部份奕朗大作



 

沒有留言:

張貼留言