搜尋此網誌

2016年7月19日 星期二

~~性價比高~~ OlAY White Radiance高效透白光塑清瀅精粹油

早兩個月試用左OlAy兩款新出美白產品
當時我都試用過,效果不錯並持續使用中
今次再次體驗OlAy的美白力量,試用全新的高效透白光塑清瀅精粹油
近期好多人都鐘意用精油,貪佢地夠天然嘛
OlAy的高效透白光塑清瀅精粹油係用護膚、美白、抗氧化的材料再加八大精油配搭而成
包括甜橙果皮油,向日葵籽油,霍霍巴籽油,油橄欖果油,杏仁油,葡萄籽油,芝麻籽油以及留蘭香葉油
打開樽蓋就會聞到淡淡的甜橙味道,唔濃烈,好清香
產品係用椰子油做底油的,因此親膚性高,唔會咁易傷到皮膚

大家聽到個”油”字`又唔洗擔心會痴笠笠,或令到你面泛油光
佢唔似一般油,倒出黎好重身同油膩,佢係好輕身的
搽上皮膚果下,係會睇到皮膚有”令”的感覺
但幾分鐘後就睇到皮膚吸收後變得清爽不油膩


唔知大家有冇聽過D人提過,皮膚唔夠水份就會出油,防止水分蒸發
香港的夏天,我地長期留係有冷氣的地方
會令皮膚乾燥,繼而令皮膚產生油光
我地要「以油攻油」
用OlAy高效透白光塑清瀅精粹油幫肌膚要做好鎖水程序,保濕滋潤我地的肌膚

我每日都會將OlAy高效透白光塑清瀅精粹油加到日常用的面霜混合使用
又或者可以當係按摩油,完成潔面後滴幾滴係掌心
輕輕為面部按摩,等面部好好咁吸收,提升光澤
我有時更加會滴幾滴落PAPER MASK度,再直接敷面,效果唔錯
依家每晚使用精粹油,訓醒唔會話因冷氣令到塊面乾爭爭
好過我敷Sleeping mask呀

其實OlAy高效透白光塑清瀅精粹油成份天然,唔一定只係用係面部架
平時亦可以當髮尾油使用,減少頭髮打結及開叉
用後頭髮一樣唔會有痴笠笠的感覺,比一般髮尾油清爽


仲有, 可以幫佢混埋入不同嘅產品使用
例如Foundation、唇彩.....等等
令妝容更加出色有光澤 
一油多用,而且價錢只係百幾蚊,真係物超所值

沒有留言:

張貼留言