搜尋此網誌

2016年7月13日 星期三

HadaLabo~~肌研~~

~HadaLabo~  
大家係咪好似聽到把好好聽嘅聲呢?!?!?!?
無錯,全智賢拍嘅肌研廣告真係好吸引又令人好有印象
 
我一直都有用肌研嘅野架
貪佢好用又實惠嘛 

 但到左春天夏天呢d天氣
《極潤》之餘都要清爽
肌研當然照顧大家不同嘅需要
所以我今次就試用適合潮濕悶熱天氣嘅保濕霜

我覺得包裝好靚呀,包裝靚啲果然吸引啲
粉紅色 - 極潤保濕水凝霜
粉綠色 - 極潤保濕水分露
雖然兩個都係保濕產品,但質地同埋功效都略有唔同

粉紅色嘅『極潤保濕水凝霜』係Cream狀
含植物性角鯊烷,洋牡丹及蘆薈精華等滋養成分
用法就係洗面及使用化妝水 / 精華後,均勻咁搽全面同埋頸部就得
拍幾下面,水凝霜好快就比皮膚吸收
而且面部仍唔會有油膩嘅感覺 

粉綠色嘅 『極潤保濕水分露 』係Gel狀
含天然鎖水因子賽絡美(Ceramide),可於角質內形成鎖水保護層
蘆薈精華,天然植物精華油,維他命B3及馬齒莧精華等保濕成分
用法同水凝霜係一樣的

其實兩個產品都可以持續早晚使用
但我就朝早用較為爽身粉綠色嘅 『極潤保濕水分露 』
夜晚就用粉紅色嘅『極潤保濕水凝霜』
咁我全日都可以比我嘅皮膚飲飽水啦 XDDDDDDDDDD
無辦法,已經係中女,又係兩個小朋友嘅媽媽
已經唔會再不停追求美白美白美白
但一定要保濕
因為年紀越大,唔好好打理,皮膚乾燥嘅情況會漸漸沉現

大家想買到以上兩款產品
可以去附近嘅萬寧、屈臣氏、莎莎、卓悅、各大零售店及藥房搵搵

沒有留言:

張貼留言