搜尋此網誌

2016年5月25日 星期三

唔做黃面婆~試用OlAy「光塑面膜精華液」及「光塑淡斑精華」


《還記得妳的第一個母親節》
OlAy Facebook 專頁呢一段片(有洋蔥),睇到我眼濕濕
第一年過母親節
我揀左同埋自己嘅母親,同埋已經係第二任媽媽嘅妹妹一齊入迪士尼慶祝
做左母親更加感受到自己母親嘅偉大 

2011年生朗朗,2015年生芯芯
已經係兩任小朋友嘅媽媽啦
我係一位 working mama,除左每日返工
仲要泵奶、湊仔、家務、同大仔做功課
雖然忙,但唔等於就要做黃面婆

今次試用 OlAy 嘅「光塑面膜精華液」與及皇牌產品「光塑淡斑精華」
平日成日話要白,但總係發現搽極美白產品都好似有d 暗光
原因係肌膚底層唔夠光
OlAy 研發出 Pearl-OpticsTM Technology珍珠光學科技TM
原來只要我地皮膚夠光夠亮,睇起上黎就會好白,好光透
皮膚夠光既好處:影相出黎會通透d,自然d;減少黑色素形成;睇起上黎又年輕d……

OlAy White Radiance美白精華向以王牌抑黑成份取勝,大獲好評。隨著OlAy的科學家松原 晃博士發現「光度」和研發出Pearl-OpticsTM Technology珍珠光學科技TM全新升級版光塑淡斑精華已超越一般美白極限,同時滿足三大「光度」關鍵,針對淨白度、水潤度及透亮度,於表層增強潤澤力,在深層抑制黑色素,再在底層為肌底減黃,全面打造透亮光感肌。


試用兩星期,當然效果就唔係咁快就見到啦
不過我有少少敏感肌,某啲美白淡斑產品我一用就會面紅紅
但用 OLAY 呢兩款產品都無事
用後又無痴笠笠,肌膚感覺無之前咁暗啞

用法相信都唔洗點教啦
都係跟返一般護膚程序去做
每日早晚潔面後使用;取適量「光塑面膜精華液」潤濕化妝棉
順肌膚紋理按壓(自下而上,由內而外);再取適量(3-4滴)於掌心
輕輕拍打面部
然後,取適量「光塑淡斑精華」塗抺於肌膚
配合按摩與輕拍,以加速吸收
兩款產品嘅質地真係唔會痴笠笠,好水潤,搽上面好快就吸收左

「光塑淡斑精華」樽身設計好好
扭開個蓋,樽頂先扭起
再打開後就可以按樽頂㩒出精華
 

一般牌子嘅精華液及美白產品
講緊都400蚊以上,甚至千千聲
而OlAy White Radiance光塑淡斑精華只係賣259.9
實驗更加證明
與市面14款單價介乎於港幣400至2,500 元的歐、美、日、韓專櫃精華相比較
OlAy White Radiance光塑淡斑精華可在4星期內顯著提升「光度」60% 
連續8星期使用,「光度」提升可達6倍! 
簡直係平靚正精選呀 

試用14日後的我,完全素顏無化妝架
過多14日再補多張相先~

產品資料
「光塑面膜精華液」:HKD189.9 (150ml)
「光塑淡斑精華」:HKD259.9 (30ml)
發售地點:萬寧及屈臣氏等有售
香港消費者免費服務專線: 800-969-6­88

沒有留言:

張貼留言