搜尋此網誌

2015年12月24日 星期四

富衛人壽保險(FWD) - 『易安心家居保險』



上次介紹過富衛人壽保險(FWD)嘅『自助息理財壽險計劃
今次又同大家講下『家居保險』
我嘅娘家一直都有購買家居保險
而且亦都覺得好好用
點解咁講?!?!?!?!
如果有買開嘅相信都知家居保險嘅保障範圍有幾廣泛
簡單咁講,只要你屋企買左一份全面嘅家居保險
居住係呢個地址嘅家人都受到保障
屋企內部裝修如果因意外損壞亦可以得到保障
之前我娘家嘅天花就因為樓上漏水,導致天花出現掉落同有少少鋼筋外露
最後我地都係經保險公司,得到賠償,再修補天花

仲有,我覺得最好嘅保障
係受保嘅家人如果存放於家居的金錢遺失了都可以得到賠償
當然啦,要睇下我地買嘅保額係可以claim到幾多錢
但起碼我地在家居內意外遺失或被盜竊的金錢都有保障

富衛人壽保險(FWD)嘅『易安心家居保險
涵蓋家居財物高達HK$500K,私人財物每件最高可賠償HK$100K
如果我地嘅屋企因為意外損毀暫時不能居住
保險仲包我地另覓臨時居所嘅費用
除左家人,連住係屋內嘅家傭所擁有的個人財物在家中因意外損失都得到保障
比較過用過嘅保險,我覺得FWD富衛嘅更加全面

好多家居保嘅保費係以建築面積去計算的
而FWD富衛嘅保費會劃一收費 (實用面積1,000呎以下)
一年嘅年費只係 HK$420,即係平均每月比 HK$35 就可以有全面嘅保障
係咪好抵呢大家可以click入https://i.fwd.com.hk/tc/home-insurance/
睇下保障範團及細則等等

FWD富衛又點止儲蓄同家居保險呢!
一般嘅旅遊保險及免費航空意外保險
大家如果有興趣,可以Click以下連結或者打去問清楚

佢地個旅遊保險而家仲做緊八折優惠添,大家快啲click入去睇下啦


沒有留言:

張貼留言