搜尋此網誌

2015年8月24日 星期一

富衛人壽保險(FWD) -『自助息理財壽險計劃』



唔知大家有冇買不同類型嘅保險呢?
媽媽係我15歲時,幫我買下第一份保險
幾年後我出黎工作,我再為我嘅保險加大保額及加強保障範圍
我同家人都曾經因疾病而得到賠償
所以能深深感受到保險的重要性
依家有小朋友,就更加注意啦
因為唔想突如其來嘅疾病影響左小朋友嘅生活質素

除左一般嘅人壽、危疾、醫療外
我仲有買儲蓄同埋家居保險
岩岩了解過富衛人壽保險(FWD)最新推出嘅『自助息理財壽險計劃』
都有興趣為即將出世嘅細B買多份保障
不過呢隻Plan只可以用我嘅名義去買啦

FWD嘅『自助息理財壽險計劃』係以一筆過嘅繳費方式的
即係唔需要每月 / 每季 / 每年去供款,最少HK$30,000-至最高HK$400,000,亦無任何收費
頭三個年度仲提供保證年利率添

首個保單年度 3%
第二保單年度 3%
第三保單年度 4%
不過呢個保證年利率優惠好似係限量架
大家記得密切留意位

而保障就提供相等於105% 戶口價值之身故賠償,另加相等於100% 戶口價值之意外身故保障賠償

而最靈活嘅係,我地仲可以係有需要時提取戶口內嘅金額
以備不時之需,明乎其實嘅儲蓄保障

大家睇睇以下個表就會清晰好多

大家如果有興趣,可以Click以下連結或者打去問清楚

沒有留言:

張貼留言