搜尋此網誌

2015年8月1日 星期六

Mother (again) To Be

4月尾知道自己有左6週
立即睇私家醫生confirm,再去醫院登記
唔知係咪早知道,加上今次陀b無上次陀得咁輕鬆
硬係覺得時間好過得好慢咁

加上,有第一胎經驗
知道其實好多野未check都有變數
所以今次我唔係一夠三個月就公佈於世
而且今胎仲有好多野唔同
例如,上胎我勁爆瘡,但今次無
但....上次除左爆瘡外,就任何不適都無
食得、訓得、玩得
今次,我嘔得好利害
所以亦令我個人好懶散,連寫blog做返個紀錄就無能為力咁
拖至5個半月,我決定要好好咁寫返我個懷孕記史

由於我嘔到4個月
所以頭幾個月,我都無乜點重到
胃口亦麻麻,一到夜晚就唔多想食野
好彩唔再嘔後,雖然胃口都係差唔多
但起碼體重開始有慢慢上升跡象

而我有左細b,最最最開心嘅就係我個寶貝仔朗朗
佢恨左有細佬妹好耐
由我個肚仲係平開始,佢已經每日都要同肚入面嘅細b傾計
又要每日鍚佢一啖
我見到呢個情況,直情覺得我同老公的決定無錯
係時候為朗朗添一個伴

我會慢慢寫返呢幾個月嘅野~~~

沒有留言:

張貼留言