搜尋此網誌

2015年8月27日 星期四

行BB展

有左第一胎嘅經驗
知道好多野唔洗早早買定,加上又有朋友轉贈用品
所以我到5個月都未買過啲咩
上胎陀住朗朗時,我連BB展都無專登行
但今次收到美贊臣嘅邀請,係8月8日到會展聽佢地嘅講座
順便可以逛下「第23屆國際嬰兒、兒童用品博覽」
搵唔到朋友,當然搵老公陪呀
哈哈,第一次同老公行BB展呀 

去到先去聽講座,我以為講座係o係會場入面
原來係另外安排係同層嘅Function Room
咁嘅安排仲好呀,唔洗係我聽講座期間有人係後面行來行去
同埋環境都會靜d 
講座主題係孕飲食同埋BB營養
有洪芝韻醫生同珠珠嘅分享
仲有Hilda 即場示範燜燒杯料理添

 
 
雖然第二胎,但有d資訊我都係聽完講座先知,內容好實用
其實帶埋老公去聽最好嘅係,等佢都清楚知道我嘅需要
唔洗下下話過佢知嘛
完成講座,每位媽媽都有份精美又實用嘅禮物
之後就當然要去美贊臣嘅Booth參觀一下啦
今年,美贊臣仲舉辦左「360小人類 齊齊砌創紀錄」活動
集合大家嘅力量, 成功打破「最多人砌成的積木模型」健力士世界紀錄榮譽
由19,724位參加者,砌出1.8米高的巨形「A+」模型
我去到當日,已經大致完成
我當然唔放過機會影下相留念啦
 

完成壯舉嘅的積木稍後將會捐贈香港小童群益會及聖雅各福群會

另外,只要綁定WeChat帳號、登記會員、答問題等
亦會拎到豐富嘅贈品
係我見在場咁多個攤位,最精美嘅贈品

最後我同老公用左3個多小時行晒成個場
我地仲去左探班添
好耐無見倩揚啦,佢依然係咁靚女
而且仲越來越能幹呀

沒有留言:

張貼留言