搜尋此網誌

2015年8月14日 星期五

50惠養潤育髮系列試用

今次試用50惠嘅產品
產品包括“養潤豐盈洗髮露”、“養潤豐盈護髮素”及“養潤育髮精華素”


其實我天生都算係頭髮厚,加上頭髮長度已經去到腰部位
因此正常嘅掉髮情況當然有啦
但自從有左第二胎後,孕婦脫髮問題就接著出現
所以收到產品,真係最適當的試用時間 


三款產品均含50種天然成份
洗髮露及護髮素更添加高效鎖色因子,令染髮後髮色更持久
用法及使用程序當然同一般洗髮及護髮露一樣
完成洗髮護髮後,我通常會先吹乾頭髮,再使用精華素

由日本嶄新研發嘅養潤育髮精華素更係50惠嘅重點產品 


“以人參、地榆、當藥、冬蟲夏草、蜂皇漿等50種珍貴養髮成分,更添加20倍蠶砂育髮精華,發揮更強效的3大育髮功效:減少掉髮32%#、激發毛囊活力、提
昇頭髮密度。添加無水咖啡因更有效激活髮絲黑色素細胞,延緩白髮生長,令頭髮更烏黑、濃密、豐盈!” 


使用方法亦好簡單,每日早晚各用一次,向頭皮噴大約6至7下精華,然後按摩直至精華被完全吸收就可以。


其實我好怕啲頭髮產品使用後,令頭髮唔夠乾爽好易“立”。使用50惠嘅潤髮產品三星期後,不旦無出現頭髮“立”嘅問題,而且減少掉髮,亦令我嘅頭皮問題得到改善。 

等我分享下三星期試用嘅效果 

三日後
洗髮後梳出之掉髮及當日髮質 
一星期後
洗髮時之掉髮及吹乾後梳出之掉髮 
兩星期後
洗髮時之掉髮及吹乾後梳出之掉髮 
三星期後
洗髮時之掉髮及吹乾後梳出之掉髮

從相片看到,的確有顯著嘅效果
50惠建議我地,最少持續使用養潤育髮精華素4個月,所以我都會繼續使用此產品,而且我叫埋老公一齊用,佢用左一星期後都給予我一個好評語,而且亦都改變左佢嘅頭皮問題,Good! 


產品資料
養潤育髮精華素
建議售價 :$399.9 / 160ml
查詢熱線 :2699 0078
網址 :www.50megumi.com
銷售點 :萬寧、屈臣氏、千色Citistore、UNY、APITA、PIAGO 

Blogspot:http://pandacarmen.blogspot.com/2015/08/50-50-50-502032-67-50-504good-399.html
She Bloghttp://blog.she.com/pandarcarmen/2015/08/14/50惠養潤育髮系列試用
WeSharehttp://www.weshare.hk/pandacarmen/articles/4546870

沒有留言:

張貼留言