搜尋此網誌

2017年5月15日 星期一

一家四口台灣遊 - 準備篇 (機票 & 酒店)

上年8月去完個北海道之旅
爸爸就轉工啦
知道年頭應該未必可以Join埋朋友一齊去新加坡
所以我就開始計劃另一個家庭遊
無耐就見長榮做promotion啦
決定黎個朗朗的K3畢業 + 6歲生日之旅 (媽媽認真慳水慳力)

點買平機票
我諗都唔洗我再多講啦
只要like齊所有機票優惠通知嘅page
要買機票真係易過借火呀
上次爸爸帶朗去環島我幫佢地買左長榮
今次我一樣買長榮

貫徹我的宗旨 - PLAY HARD
去玩一定要玩到盡
大膽地,買左最早機去,最夜機回
芯芯未足兩歲,長榮嘅BB飛只係 HK250
實在好抵


完成左今次嘅旅程,以後去台灣我都會買返長榮
我覺得佢地對小朋友幾好
起飛前會問下我地有乜需要,然後派玩具
BB嘅斷奶餐唔會一樽樽嘅蓉凍冰冰咁
去程有粥仔食,回程都有兩份暖笠笠嘅蓉 (有六個味)

之後就係酒店啦
家庭遊......我當然以兩個細嘅為本啦
朋友們一致推介我入住蘭城晶英
但當初我覺得要HKD2,500以上一間房實在太貴
後來朋友話我知,原來台灣有Blogger會搞團購入住晶英酒店
最後我都經Mina醬訂左一張入住券
每張券只需要NT6,800 (普通房)
如果要改為入住"芬朵奇堡"平日只需要額外加NT1,650
即係住"芬朵奇堡8/F"只需要NT8,450 (大約HK2,167)


後來我個旅程加多左兩位,需要訂多間普通房
當時我有問過Mina仲會唔會再搞團購,佢都話稍後可能會搞,叫我留意下
但我等唔切,又咁岩遇到Hotels.com比左個92折code我
我就即刻用黎訂"芬朵奇堡8/F",埋單HK2,2xx
另外就用張團購券換普通房比爸爸媽媽住
即最後我一間普通房 (HK1,700) + "芬朵奇堡8/F" (HK2,2xx)

我就揀左溫泉民宿
本身我有諗過宜蘭咁多出名嘅親子民宿,我係咪都要訂返間住呢
但因為我會帶朗芯嘅公公、婆婆、嫲嫲一齊去
所以取捨後,Day 1 & 2我就揀左溫泉民宿 -筑翫私房湯泉

返台北,左可以慳返D又可以一齊住
我就揀左位於信義區嘅BnB
之後我會詳盡少少介紹

沒有留言:

張貼留言