搜尋此網誌

2017年5月15日 星期一

免費親子活動 - 置地太子Kids' Day Out

上星期我介紹過置地太子搞嘅親子同樂日嘅
星期六我帶左朗朗去玩


一去到置地太子嘅一樓,就見到有扭波波嘅姐姐啦
小朋友都排住隊等
我同朗朗先去另一邊玩活動
完成左「智」- 問答小測驗和練習後,得一個貼紙 ^^

然後就去拎波波

預先報左 14:30 嘅 LEGO Education Workshop – The adventure of Giraffe
時間未到,我地就係3樓行下睇下野
見到好多父母帶小朋友去參加不同嘅workshop
另外又有姐姐幫小朋友整彩繪

 畫完面朗朗再去拎棉花糖同爆谷食添

之後就去workshop啦
起初朗朗見到枱面放duplo lego
佢即時覺得個workshop緊係小朋友玩架啦 (其實佢咪又係小朋友...........)
本身開始時都唔太投入
但導師真係好利害,好快令到朗朗投入故事
最後仲玩得好開心

我之前只係登記左一個workshop咋
但去到西洋書法果個攤位
朗朗話好想參加
所以我就問負責嘅哥哥姐姐
佢地話如果約左嘅小朋友無出現,就可以由walkin頂上
最後朗朗都補到位
我都係第一次渣西洋書洋嘅墨水筆
朗朗都比足心機寫架


只要完成任何兩個不同的工作坊
就可以去登記,拎價值港幣100元的置地廣場購物禮劵
最後我地完成左三個項目,換左一張coupon

離開前,朗朗去排多次棉花糖
今次姐姐仲整左朵花出黎添
好靚呀!!

黎緊星期六都有得玩架,大家把握機會啦!


置地「KIDS’ DAY OUT」活動詳情:
日期:2017520日(星期六)
時間:中午12時至下午5
地點: 中環置地太子23
登記地點:置地太子3樓及置地歷山1
費用:全免
歡迎所有310歲小朋友參加
即時登記參加 (名額有限,先到先得)

沒有留言:

張貼留言