搜尋此網誌

2017年8月22日 星期二

Dermis Beauty “束腹推宮”療程

生完芯芯一直好難瘦落黎
可能因為二胎、可能因為年紀大左
重災可以講係個肚
我餵人奶餵左年前,period就一直無黎咁耐
唔知係咪因為咁,就算係我節食+運動減肥
都感覺到個肚谷谷咁
真係諗起都灰

早前朋友叫我去Dermis Beauty試試佢地嘅《束腹推宮術》療程 
最好把握產後黃金修復期﹝即係順產後1個月或剖腹生產後3個月﹞
進行行束腹推宮術,加快子宮收縮及歸位
咁就可以改善腹肌鬆弛,快速收身
雖然我已經錯過左黃金修復期
但我都想改善我嘅根本問題
所以試試無妨
佢地有試做價架
束腹推宮術+50分鐘人手按摩(原價HK$1,880; HK$980/90分鐘 ) 

進行療程之前都需要填一份問卷
等佢地了解客人嘅狀況


首先由治療師幫我按摩個肚
利用推按手法刺激大腸小腸達至排毒功效,大約用30分鐘啦
然後,就係肚上敷Lanluis排毒淨化香薰泥泥膜
再等15分鐘抹去
最後,用專門訂回來嘅強韌的紮布由下而上的將成個肚腹包扎
大約keep住束腹6至8個鐘
就可以解腹帶同埋清潔

成個療程佢地建議我地做14次至28次
每星期不少於3次
當然會按每個人嘅實際需要而調整啦

進行療程時同治療師傾計
佢覺得我個肚好多風又實,所以先成日肚谷谷
加上我2年有多未黎過經期,其實"養宮術"都好適合我 
推肚時係有少少痛,但都叫忍受到
扎住帶時成個人直晒咁,條帶唔同我以前用過嘅扎帶咁有彈性嘅
相信咁樣會更有效去扎實
第一次完成拆帶後效果係有嘅
唔知係咪做過療程嘅關係,我覺得之後做運動條腰+肚修得快左
兩個星期後,兩年幾無搵我嘅親戚仲重臨添
肚谷谷感覺走晒
原來努力之餘,仲要搵岩嘅方法
先可以事半功倍
 

大家有興趣可以去佢地網頁或Facebook專頁了解更多

Dermis Beauty Spa 店舖資料料 :
1. 佐敦總店:佐敦德成街4-16號富裕臺地下一號舖
預約熱線 : 2375 4988


2. 杏花村:香港杏花新城西冀1樓P145-146號舖
預約熱線 : 2898 7616


Dermis Beauty Slim Spa 官網 : http://dermis.hk
Dermis Beauty Slim Spa Facebook 專頁 : https://www.facebook.com/dermisbeauty/


** 以上為個人之真實感受,實際效果因人而異

沒有留言:

張貼留言