搜尋此網誌

2017年8月4日 星期五

mifold 兒童汽車安全椅

最新入手嘅仲有呢樣 - mifold 兒童汽車安全椅
尋晚一收到我就立即交比朗朗
朗朗收到呢份禮物~~~
摸不著頭腦,諗左好耐究竟係咩黎

最後我同佢玩猜謎,比左少少提示佢
佢終於都知mifold係一張比4-12歲小朋友使用嘅汽車安全椅啦
芯芯都好醒目,係咁話"安全帶~安全帶~"

呢個全球最輕巧便攜汽車安全椅係由英國設計品牌公司mifold研發嘅
同一般嘅car seat又大又重相比,真係輕巧方便好多
唔阻位置,就咁放係隨身嘅背包就可以拎出街
尺寸只有25cm×12cm×4cm,重750g
如何操作我就咁講未必講得清楚
我係youtube搵到段片介紹用法嘅,大家可以睇睇

mifold汽車安全椅裝拆方便,只需要第一次用前做簡單嘅調校,就一勞永逸
唔洗每次上車再調校

當朗朗了解左呢個安全椅嘅使用方法後
立即興緻滿滿,好想可以立即試用
緊係啦,每次朗朗坐車時要纜安全帶就好唔願意
因為佢成日覺得條帶會勒住佢頸嘅位置令到佢好唔舒服
佢已經提左我,黎緊返大陸旅行同埋出街用車時要帶定係身 
真係好輕巧,只係佔左朗朗個袋少少嘅位置

mifold有6個顏色比大家選擇
包括粉紅、淺灰、深灰、綠、黃及藍色
我就揀左sharp醒嘅綠色

更請盡嘅資料可以到佢地嘅網址: http://www.blissandbless.com/mifold/151
如果係BB展購買mifold仲會有折優惠再另加送HK$50入油現金券
抵上加抵

沒有留言:

張貼留言