搜尋此網誌

2018年2月12日 星期一

ageLOC® LumiSpa

今次試用最新嘅ageLOC® LumiSpa


其實市面上已經有好多唔同牌子嘅美容儀器,我一直都想買返部用
因為洗面係護膚中最重要嘅一步
呢步做得好先可以令肌膚好好咁吸收之後搽上面嘅護膚品
但我對於毛刷刷頭比較抗拒
始終我怕自己處理得唔好,清潔反而變成污糟
ageLOC® LumiSpa嘅導頭係由柔軟及含有銀離子抗菌醫學級矽膠製成
結合獨家首創的微脈動反旋科技設計
能溫和地去除肌膚表層老廢細胞的同時
幫助肌膚做運動有效促進後續護膚品的吸收
所以佢並非一般嘅美容儀,清潔嘅同時可以去角質
做到煥膚同淨化嘅功效,真係一機雙效



第一次使用只需要充滿電就可以,充一次電大約可以用到7-10


ageLOC® LumiSpa操作方法好簡單

1) 先用暖水弄濕面部
2) 再將把適量的淨膚露取出並搓至起泡,再均衡地塗於面上
3) 然後啟動 ageLOC® LumiSpa,它設定為旋轉兩分鐘,每隔 30 秒會自動停頓一下,提示轉換清潔的部分,期間唔洗大力按壓,只需要輕輕咁按摩面部即可
4) 兩分鐘後ageLOC® LumiSpa 會自動停止,然後用暖水洗走面上嘅污垢
5) 最後隨即將矽膠導頭拆下,用清水清洗乾淨




未用前,我自己以為係清潔嘅時候
會產生大量嘅泡泡嘅
但原來唔會嘅
對於慣左洗面鐘意起晒泡嘅我,初時有少少唔慣


但最重要係功效
用完ageLOC® LumiSpa後,唔會有刺痛嘅感覺 (硬係覺得d毛刷頭用久了會吉吉地)
沖水後亦唔會感覺乾爭爭

另一好處係,ageLOC® LumiSpa係防水的
我仲可以一路沖涼一路用添
當然用完後要抹返乾先拎去充電呀,充電座就當然唔防水啦, (*充電座並不防水)
產品及資料來源: NU SKIN

#ageloclumispa #purifiedskin #skinrenewal #skinreNUwal #1step2mins #Deepcleansing #Dualaction

沒有留言:

張貼留言