搜尋此網誌

2018年2月26日 星期一

RAY ( 妝蕾) 蠶絲面膜

2月頭已經收到呢份試用架啦
天氣寒冷唔想敷住~~hea下hea下二月中先試用
估唔到一試愛上
但咁岩二月中又過年,又澳門又返大陸
真係忙到不可交關
搞到遲遲都未能寫好個分享 


RAY 面膜是一款泰國進口的蠶絲面膜
而妝蕾®係佢地官方中文版名稱
佢嘅蠶絲面膜分兩款,金色 & 銀色
兩款分別有唔同嘅功效

金色嘅成份包括鍋牛原液、金箔、膠原蛋白
主要功效:緊緻彈潤 / 淨斑亮白 / 淡紋去痘 / 柔嫩幼滑

銀色嘅成份包括鍋牛原液、海藻、膠原蛋白— 提亮膚色
主要功效:收細毛孔 / 嫩膚抗皺 / 持久保濕/ 提亮膚色

而蠶絲面膜嘅好處就係佢嘅構造成份同人體皮膚相似,極度親和肌膚
滲透力同保濕度都比普通面膜高

我第一次先試用金色
獨立嘅包裝入面,有一層塑膠片同一層藍色的膜包住水潤嘅蠶絲面膜
面膜都幾大片,相信面較大或額較高嘅都能夠覆蓋到


跟指示大約敷15-20分鐘後將面膜輕輕拎走
我會再按摩約分鐘
等面上剩餘嘅精華好好咁吸收埋
然後抹左佢再過水
用完個感覺好彈,好似吸收左好多水份咁
感覺非常良好

所以我隔日就試埋銀色添


兩款比我嘅感覺都一樣,用後皮膚好吸收
連上妝都易左
我係第一次用泰國嘅品牌
估唔到咁有驚喜

佢地嘅價錢仲好相宜添,所以呢個產品回購率好高
你地只要去指定嘅零售商就可以買到架嘞

發售:全線 SASA 化妝品(包括香港及澳門地區)、萬寧(包括香港及澳門地區)、雅施
ASTER 及阿布泰國生活百貨有售

不過聽講都有唔少仿冒品架,想知自己買嘅產品係咪正貨
可以上 www.rayanskin.net 查明正身啦
 
 
 

沒有留言:

張貼留言